Понеділок, 23.04.2018, 01:18
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
освіта UA
вислови про освіту
Час
Наше опитування
Як часто Ви звертаєтеся до нашого сайту?
Всього відповідей: 99
Природа
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Час існув. сайту
відлік часу
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Відділ освіти
ЗНО
МОНУ
ЛОІППО
ПЕДРАДА
Академія інновацій
ПЕДПРЕСА
ОСВІТА
наше місто
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
погода
новини міста
Новини в Україні
Головна » 2017 » Грудень » 17 » Сучасний урок у контексті Нової Української школи
19:12
Сучасний урок у контексті Нової Української школи

Новий етап у розвитку шкільної освіти пов'язаний з впровадженням компетентнісного підходу до формування змісту та організації навчального процесу. Це вимагає певного підвищення професійної майстерності вчителя, забезпечення його новими знаннями, сучасними компетенціями, методами і технологіями, які дозволили б йому перебудувати освітній процес відповідно до нових вимог і підходами.

Які б інновації не вводилися, тільки на уроці, як сотні років тому, зустрічаються учасники освітнього процесу: вчитель і учень. Разом з тим, ми всі розуміємо, що урок не може не змінюватися. Це об'єктивний процес, на який впливає цілий ряд факторів:

Це і прийняття нового Закону «Про освіту», в основі якого лежить Концепція Нової української школи. З'являються нові освітні стандарти і на їх основі - оновлені програми та підручники. Безумовно, вони потребують удосконалення форм навчання. Це і перехід до інтегрованого навчання. Цей вектор розвитку ставить перед сучасним уроком нові завдання. . Інформатизація освіти також значно впливає на сучасний урок. Впроваджуються інформаційні технології. За останній час в усі школи міста поставлена комп'ютерна техніка, і педагоги активно використовують комп'ютер на своїх уроках. Організація Зовнішнього незалежного оцінювання висуває свої вимоги до змісту уроку, оцінки освітніх досягнень школярів.

Як для учнів, так і для учителя, урок цікавий тоді, коли він сучасний в найширшому розумінні цього слова.

Про те, що означає сучасний урок та яким він повинен бути у Новій українській школі розмірковували на семінарі-тренінгу заступники директорів освітніх закладів, що відбувся 12 грудня 2017 року на базі ЗЗСО№13, який провели Князєва Л.А., завідувач СМЦ,  та  методист психолог Журомська Л.М.

Актуальний означає важливий, суттєвий для теперішнього часу, визначила Лілія Анатоліївна. А ще - дієвий, який має безпосереднє відношення до інтересів дитини, її батьків, суспільства, держави. Сучасний урок  вибудовується зусиллям педагога, характеристики уроку народжуються не самі по собі, а за велінням часу, різноманітних соціальних обставин.

Під час семінару завучі визначали ознаки сучасного уроку з позиції учнів, батьків, адміністрації. Головною ознакою сучасного уроку всі визначили те, що він повинен бути демократичним, цікавим для учня, практичним і пізнавальним.

Лідія Миколаївна акцентувала увагу на особистісно-орієнтованому підході до навчання учнів.

Учасники семінару відмітили проблеми, які турбують освітні заклади при впровадженні нових програм у 2018-2019 навчальному році та побажали усім

впевненості, витримки та оптимізму у впровадженні Нової української школи.

Переглядів: 949 | Додав: tropa78 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: