Субота, 20.10.2018, 00:51
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
освіта UA
вислови про освіту
Час
Наше опитування
Як часто Ви звертаєтеся до нашого сайту?
Всього відповідей: 103
Природа
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Час існув. сайту
відлік часу
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Відділ освіти
ЗНО
МОНУ
ЛОІППО
ПЕДРАДА
Академія інновацій
ПЕДПРЕСА
ОСВІТА
наше місто
Календар
«  Березень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
погода
новини міста
Новини в Україні
Головна » 2018 » Березень » 5 » Система освіти в різних країнах світу
17:10
Система освіти в різних країнах світу

2 березня 2018 року на базі СЗШ № 4 відбулося відкрите засідання міського методичного об’єднання вчителів основ здоров’я шкіл міста. Був проведений педагогічний брейнстормінг за темою: «Система освіти в різних країнах світу. Впровадження здоров’язбережувальних технологій в системі освіти України».

Педагогічний брейнстормінг - це нестандартна форма методичної роботи, яка дає можливість виявити загальну ерудицію вчителів, являє собою різновид дискусії, це змагання різних методичних ідей реалізації однієї і тієї самої проблеми.

Педагогічний брейнстормінг сприяє максимальному долученню членів колективу до спільної групової творчої роботи з підвищення теоретичного та практичного рівнів фахової майстерності. Він дає можливість поєднувати індивідуальні та групові форми роботи з учителями, стимулює їх до творчості.

Мета засідання: ознайомлення педагогів з педагогічною діяльністю в школах нового типу; підвищення педагогічної культури сучасного вчителя; сприяння розвитку практичних навичок вчителя; створення умов для обміну досвідом роботи.

Під час I раунду учасники створили портрет сучасного вчителя, визначивши інтелектуальні,  моральні, вольові риси та якості, якими він повинен володіти.

II раунд був присвячений технологіям навчання. У сучасній українській школі використовують як традиційні технології навчання (пояснювально-ілюстративна, проблемна, програмована, диференційована та ін.), так і нові технології навчання (особистісно-орієнтована, групова, розвивальна, технологія формування творчої особистості, технологія навчання як дослідження, модульно-рейтингова, нові інформаційні технології). Всі учасники продемонстрували відмінні знання щодо класифікацій технологій навчання.

Під час III раунду кожна група презентувала матеріал щодо системи освіти в різних країнах, який доповнювався презентаціями та відео.  

Підсумок раунду: у всіх системах освіти основною метою обов’язкової осві­ти залишається підготовка дітей до дорослого життя та праці, відпочинку, створення сім’ї та суспільства. Але на практиці найчастіше за все ця ціль обмежується тільки підготовкою до праці.

Упродовж всієї історії початкова освіта зберегла своє при­значення досить чітко та прозоро, яке полягає в тому, що учні повинні наприкінці початкової освіти оволодіти базовими на­вичками, навчитися читати, писати та вивчити елементарну математику. За останні роки значно змінилися методи навчан­ня у початковій школі.

Середню освіту можна розглядати не тільки як загальну систему освіти, яку повинно отримати все населення, але й як рівень навчання, що веде до створення соціальної еліти, за­охочуючи учнів до здобуття вищої освіти. Саме цей важливий факт говорить про необхідність суттєвих змін у перспективах розвитку середньої освіти, яка повинна не тільки надавати учням можливість здобути вищу освіту, але й надати загаль­ну освіту всім верствам населення.

Виконуючи завдання IV раунду, кожна група створила та представила «Універсальну модель уроку».

Під час рефлексії кожен учасник відповів на питання:

-  Що б ви з собою взяли в рюкзак?

-  Що вам не зовсім зрозуміло або про це ви хотіли б ще раз почути?

-  Що б ви викинули у кошик?

Захід закінчився врученням сертифікатів усім учасникам.

Переглядів: 130 | Додав: tropa78 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: