Понеділок, 21.05.2018, 17:59
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
освіта UA
вислови про освіту
Час
Наше опитування
Чи допомагає Вам наш сайт у роботі?
Всього відповідей: 28
Природа
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Час існув. сайту
відлік часу
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Відділ освіти
ЗНО
МОНУ
ЛОІППО
ПЕДРАДА
Академія інновацій
ПЕДПРЕСА
ОСВІТА
наше місто
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
погода
новини міста
Новини в Україні
Головна » 2018 » Квітень » 26 » Організації інклюзивного навчання у закладах середньої загальної освіти
09:33
Організації інклюзивного навчання у закладах середньої загальної освіти

Одним із основних пріоритетів розвитку сучасної освіти є забезпечення рівних прав для всіх дітей, у тому числі для дітей з особливими освітніми потребами, дітей з інвалідністю, дітей з інших соціально-вразливих груп.

Сьогодні в 9 освітніх закладах відкрито 12 інклюзивних класів, у яких навчається 21 учень з особливими освітніми потребами.

Організації інклюзивного навчання у закладах середньої загальної освіти міста було присвячено науково-практичний семінар з елементами тренінгу, який відбувся 17 квітня 2018 року на базі СЗШ №11.

На семінарі були присутні заступники директора з НВР, вчителі, асистенти вчителів, які працюють в інклюзивних класах СЗШ №1, 4, 5, 10, 11, 13, 18, 20, НВК «Гармонія».

Відкрила семінар Бублей О.М., заступник начальника відділу освіти. Привітавши присутніх, Оксана Миколаївна запропонувала тестування в режимі он-лайн на предмет обізнаності учасників семінару організації навчання в інклюзивних класах.

Про нормативну базу щодо організації та проведення інклюзивного навчання в загальноосвітніх закладах освіти нагадала головний спеціаліст відділу освіти Пасічник Н.М., наголосивши на тому, що організація інклюзивного навчання вимагає створення позитивної атмосфери, командного підходу, індивідуалізації навчального процесу, адаптації та модифікації освітніх програм для дітей з особливими освітніми потребами, якісної підготовки педагогів та ефективного залучення батьків дітей чи осіб, які їх замінюють.

Методист СМЦ Шпакова В.М. зробила порівняльний аналіз змісту навчальних програм основної школи, для дітей із затримкою психічного розвитку та дітей з інтелектуальними порушеннями.

Вона наголосила на тому, що під час планування з будь-якого предмету необхідно враховувати індивідуальні особливості кожної дитини, добре знати державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів основної школи, дітей із ЗПР та інтелектуальними порушеннями, спрямовувати корекційно-розвиткову роботу на сенсорно-моторний, пізнавальний, мовленнєвий розвиток.

Серйозну увагу було приділено питанню розробки індивідуальної програми розвитку дитини.

Завідувач міської психолого-медико-педагогічної консультації Поберохіна-Дубейко Л.О. ознайомила присутніх з алгоритмом роботи над індивідуальною програмою розвитку дитини, акцентувала увагу на комплексному вивченні усіх питань, які стосуються організації навчання дитини з особливими освітніми потребами та ще раз наголосила на функціях діяльності учасників супроводу дитини (батьків, фахівців, педагогів, адміністрації).

Учасники семінару виконали практичні завдання, пов’язані з визначенням вимог до навчальних програм відповідно до рівня розвитку дитини та навчалися адаптувати і модифікувати завдання для дітей з особливими освітніми потребами.

Під час семінару відбулося активне обговорення питань, які виникли в учителів у процесі навчального року.

Семінар був спрямований на підвищення теоретичних знань, практичних навичок, компетентності педагогів щодо роботи з дітьми з ООП в інклюзивних класах.

Як розпочався семінар з проведення тестування, так я завершився тестуванням. Друге тестування показало підвищення якості обізнаності, компетентності вчителів з питання організації інклюзивного навчання в закладах освіти міста Сєвєродонецька.

Переглядів: 33 | Додав: tropa78 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: