П`ятниця, 24.11.2017, 04:49
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
освіта UA
вислови про освіту
Час
Наше опитування
Чи допомагає Вам наш сайт у роботі?
Всього відповідей: 22
Природа
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Час існув. сайту
відлік часу
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
наше місто
ЗНО
Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
погода
новини міста
Новини в Україні
МОНУ
ЛОІППО
ПЕДРАДА
Академія інновацій
ПЕДПРЕСА
ОСВІТА
Головна » 2017 » Березень » 20 » Міський науково-методичний семінар практичних психологів та педагогів соціальних "Організація роботи з «проблемними» дітьми"
21:22
Міський науково-методичний семінар практичних психологів та педагогів соціальних "Організація роботи з «проблемними» дітьми"

У розвитку дітей часто виникають проблеми, які виражаються у відхиленні від встановлених у суспільстві норм навчальної успішності, поведінки і спілкування.  Перешкоджають освоєнню дітьми загальноприйнятих норм культурного розвитку їх психічні та (або) фізичні недоліки, проблеми. Таких дітей називають проблемними, важкими, важковиховуваними, девіантними, дезадаптованими, дітьми «групи ризику».

Відхилення (девіації) проявляються в шкільній неуспішності дітей, у  відсутності інтересу до навчання, праці, організованому дозвіллі, недисциплінованості, невиконанні суспільних норм поведінки, порушенні прав оточуючих людей, конфліктності, високій тривожності, наявності небажаних якостей особистості (ліні, брехливості, егоїстичності, грубості; гіперактивності (пасивності), невмотивованої агресії, жорстокості, вживанні алкоголю і наркотичних речовин, нарешті, в правопорушеннях.

З метою підготовки практичних психологів і соціальних педагогів до роботи, спрямованої на подолання або послаблення негативних якостей особистості дитини,  17.03.2017 року Северодонецьким методичним центром був проведений науково-практичний семінар «Організація роботи з проблемними дітьми».

Проблеми в розвитку особистості можуть виникати внаслідок впливу таких чинників:

  • біогенних (несприятлива спадковість, пологові травми, перенесені хвороби) – про це докладно розповіла завідувач міською ПМПК Дубейко-Побєрохіна Л.О.
  • психогенних (розбіжність між фізіологічним ростом і фізичним дозріванням, вікові кризи, рівнем розвитку потреб і реальними можливостями їх задоволення) – тема доповіді психолога-методиста СМЦ Журомської Л.М.
  • соціогенних (економічне неблагополуччя, бездоглядність у родині, негативний приклад з боку дорослих, відсутність трудового виховання) – висвітлено керівником методичного об’єднання соціальних педагогів Гудковською Л.М.

Керівником методичного об’єднання практичних психологів Бурлаченко О.С. окреслені основні напрямки роботи з проблемними дітьми: діагностичний, організаційний, інформаційний, корекційний, профілактичний і аналітичний, тобто це комплексний процес, який передбачає спільну діяльність багатьох учасників навально-виховного процесу та батьківської спільноти. На наступних засіданнях методичних об’єднань практичних психологів і соціальних педагогів заплановано подальшу роботу з цієї проблеми.

 

Переглядів: 136 | Додав: Yalil | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: