Середа, 25.04.2018, 11:34
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
освіта UA
вислови про освіту
Час
Наше опитування
Як часто Ви звертаєтеся до нашого сайту?
Всього відповідей: 99
Природа
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Час існув. сайту
відлік часу
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Відділ освіти
ЗНО
МОНУ
ЛОІППО
ПЕДРАДА
Академія інновацій
ПЕДПРЕСА
ОСВІТА
наше місто
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
погода
новини міста
Новини в Україні

«Організація методичної роботи в закладах освіти»(методичний посібник на допомогу заступнику директора з методичної роботи)  

Методична робота в освітньому закладі є складовою ланкою методичної роботи в місті. Цей посібник містить рекомендації з організації методичної роботи у школі. Рекомендовано для заступників керівників навчальних закладів, керівників ШМО, творчих груп, педпрацівникам, молодим спеціалістам.

Укладач матеріалів: Князєва Л.А., завідувач КУ «Сєвєродонецький методичний центр.

 

 

 

Методичні  рекомендації. Вимоги до заповнення класного  журналу у 2014-2015 н.р.

Презентація "САМООСВІТНЯ  ДІЯЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ"

Програма вивчення стану внутрішньошкільного управління методичною роботою (для організації роботи заступника директора ЗНЗ)

1.  Кадрові умови з виконання методичної роботи (МР):
· укомплектованість кадрами;
· склад кадрів;
· проходження  професійної підготовки вчителями-предметниками, вихователями.
2. Нормативно-управлінські умови:
· функціональні обов’язки вчителів, вихователів;
· перелік документів, за які відповідає вчитель. Вихователь  згідно з посадовими обов’язками ;
· структура методичної роботи;
· наказ про організацію МР;
· Положення про методичну раду;
· протоколи засідань методичної ради;
· паспорт кабінету;
· Положення про шкільне МО.
3. Мотиваційна діяльність адміністрації:
· Положення про преміювання;
· Інші форми заохочень за МР.
4. Аналітична діяльність:
· аналіз кадрового складу педагогів;
· аналіз результативності навчання;
аналіз результативності інноваційної діяльності;
· аналіз виконання учбового плану та програм навчання;
· аналіз матеріально-технічного оснащення та стану кабінетів;
· аналіз МР за навчальний рік;
· самоаналіз управлінської діяльності;
· інші аналітичні довідки (накази).
5. Планування:
· Тема методичної роботи;
· план роботи;
· індивідуальний план роботи вчителів, заповнення книжки «Освітній маршрут педагога»;
· перспективний план підвищення кваліфікації;
· річний план підвищення кваліфікації;
· циклограма роботи на місяць.
6. Інноваційна діяльність:
· банк інновацій;
· керівництво,  контроль, діагностика, рефлексія інноваційної діяльності;
· експериментальна робота.
7. Програмно-навчально-методичне оснащення навчального плану:
· освітні програми з предметів;
· навчально-методичне оснащення навчального плану поточного року;
· діагностика навчального оснащення минулого року.
8. Діагностична діяльність:
· діагностика освітніх потреб вчителів;
· діагностика професійної компетентності педагогів;
· інші види діагностик зі стану освітнього процесу.
9. Інформаційна діяльність:
· стенд з  МР;
· інформація про нове у навчально-методичній літературі;
· інформація про курси підвищення кваліфікації;
· банк даних про проходження курсів підвищення кваліфікації;
· інформація про нормативні документи;
· банк даних нормативних документів;
· інформація про передовий педагогічний досвід;
1.  Кадрові умови з виконання методичної роботи (МР):
· укомплектованість кадрами;
· склад кадрів;
· проходження  професійної підготовки вчителями-предметниками, вихователями.
2. Нормативно-управлінські умови:
· функціональні обов’язки вчителів, вихователів;
· перелік документів, за які відповідає вчитель. Вихователь  згідно з посадовими обов’язками ;
· структура методичної роботи;
· наказ про організацію МР;
· Положення про методичну раду;
· протоколи засідань методичної ради;
· паспорт кабінету;
· Положення про шкільне МО.
3. Мотиваційна діяльність адміністрації:
· Положення про преміювання;
· Інші форми заохочень за МР.
4. Аналітична діяльність:
· аналіз кадрового складу педагогів;
· аналіз результативності навчання;
аналіз результативності інноваційної діяльності;
· аналіз виконання учбового плану та програм навчання;
· аналіз матеріально-технічного оснащення та стану кабінетів;
· аналіз МР за навчальний рік;
· самоаналіз управлінської діяльності;
· інші аналітичні довідки (накази).
5. Планування:
· Тема методичної роботи;
· план роботи;
· індивідуальний план роботи вчителів, заповнення книжки «Освітній маршрут педагога»;
· перспективний план підвищення кваліфікації;
· річний план підвищення кваліфікації;
· циклограма роботи на місяць.
6. Інноваційна діяльність:
· банк інновацій;
· керівництво,  контроль, діагностика, рефлексія інноваційної діяльності;
· експериментальна робота.
7. Програмно-навчально-методичне оснащення навчального плану:
· освітні програми з предметів;
· навчально-методичне оснащення навчального плану поточного року;
· діагностика навчального оснащення минулого року.
8. Діагностична діяльність:
· діагностика освітніх потреб вчителів;
· діагностика професійної компетентності педагогів;
· інші види діагностик зі стану освітнього процесу.
9. Інформаційна діяльність:
· стенд з  МР;
· інформація про нове у навчально-методичній літературі;
· інформація про курси підвищення кваліфікації;
· банк даних про проходження курсів підвищення кваліфікації;
· інформація про нормативні документи;
· банк даних нормативних документів;
· інформація про передовий педагогічний досвід;

·         банк даних передового досвіду вчителів (узагальнення досвіду на шкільному рівні, міському рівні);

·         підготовка педагогічних матеріалів до публікації;

·         банк даних на друк;

·         участь у методичних заходах міста.


Характеристика форм методичної роботи  з учителями (вихователями) (методичні рекомендації заступнику директора ЗНЗ, вихователю-методисту ДНЗ до навчального року)

Завідувач СМЦ, Гонтаренко Л.В.

Скачать документ
Положення про самоосвітню діяльність вчителя

1.        Безперервне професійне навчання    педагога  та керівника навчального закладу

(організація  самоосвітньої діяльності педагога; відстеження професійного зростання на рівні навчального закладу міст; залучення до загальношкільних та міських  методичних заходів, узагальнення передового педагогічного досвіду, заохочення)

2.        Роль методичної служби у підвищення професійного розвитку педпрацівника

(організація курсової перепідготовки педагогічних працівників, методичних семінарів, нарад, консультацій. Відновлення роботи методичних днів у закладах освіти, запровадження проектів професійного розвитку на міському рівні)

3.        Методичні об’єднання у професійній підтримці вчителя

(запровадження у роботу шкільних та міських методичних   об’ єднань практикозорієнтованих засідань: відпрацювання окремих  складних тем в предметі,розбір критеріїв оцінювання досягнень учнів, демонстрація майстер-класів, відкритих засідань МО, взаємовідвідування шкільних засідань МО, презентацій досвіду роботи МО на міському рівні).

4.         Вихід на результативність у роботі педпрацівника

(відстеження результатів навчально-виховної діяльності педагога:ЗНО,  відкриті заходи, якість освітнього контролю, організація позакласних заходів, робота з обдарованою та талановитою молоддю, розповсюдження досвіду роботи педагога, друк у педагогічній пресі).