Середа, 25.04.2018, 11:36
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
освіта UA
вислови про освіту
Час
Наше опитування
Як часто Ви звертаєтеся до нашого сайту?
Всього відповідей: 99
Природа
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Час існув. сайту
відлік часу
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Відділ освіти
ЗНО
МОНУ
ЛОІППО
ПЕДРАДА
Академія інновацій
ПЕДПРЕСА
ОСВІТА
наше місто
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
погода
новини міста
Новини в Україні

Міський тур Всеукраїнського конкурсу « Учитель року - 2014 »

 

На виконання Указу Президента України, наказів Міністерства освіти України, Департаменту освіти Луганської області та з метою стимулювання активної участі педагогів у становленні та розвитку національної системи освіти відділ освіти та Сєвєродонецький методичний центр проводили в жовтні і листопаді міський тур Всеукраїнського конкурсу « Учитель року - 2014 ». У ньому взяли участь 20 педагогів з тринадцяти загальноосвітніх навчальних закладів: шкіл № 1 , 5,6 , 12 , 13 , 14 . 15 , 16 , 18 , 19 , 20 , колегіуму , гімназії , спеціалізованої школи № 17 .

30.12.2013 року у залі засідань виконкому відбулося нагородження конкурсантів І міського туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року». Грамотами, дипломами, подяками відділу освіти Сєвєродонецької міської ради нагороджені:

ГРАМОТИ

За І місце

Волченко Лариса Петрівна – директор СЗШ №6;

Колпакова Олена Миколаївна – учитель початкових класів СЗШ№1;

За ІІ місце

Макаренко Олена Павлівна – учитель початкових класів СЗШ№18;

Науменко Світлана Володимирівна – учитель світової літератури СЗШ№13;

Ярова Інна Василівна – учитель географії СЗШ№12;

Лісюк Світлана Анатоліївна – учитель трудового навчання СЗШ№6.

За ІІІ місце

Бадюла Олена Василівна – учитель початкових класів НВК,

Літвінова Юлія Миколаївна  – учитель світової літератури СЗШ№20; Войткевич Ірину Іванівну – учитель географії СЗШ№18,

Герасименко Марина Олександрівна – учитель трудового навчання СЗШ№14.

ДИПЛОМИ

Лисак Вікторія Петрівна, учитель початкових класів СЗШ№5

Самойленко Олена Володимирівна, учитель початкових класів СЗШ№6

ПОДЯКИ

Кортишко Юлія Володимирівна, учитель початкових класів СЗШ№16;

Мерщанська Ольга Іванівна, учитель початкових класів СЗШ№18;

Нікіфорова Ірина Миколаївна,  учитель початкових класів гімназії;

Юркова Юлія Василівна, учитель початкових класів СЗШ№14;

Єлізарова Ірина Миколаївна, учитель початкових класів СЗШ№15;

Рой Олена Володимирівна, учитель початкових класів ССШ№17;

Харченко Юлія  Михайлівна, учитель початкових класів СЗШ№19;

Лемпп Тетяна Сергіївна, учитель початкових класів СЗШ№20.

З вітальними словами та вдячністю за роботу до педагогів звернулися заступник міського голови Терьошин С.Ф. та начальник відділу освіти Башкатов О.В.

З Новим роком, побажаннями творчої наснаги, прагнення до постійного удосконалення професіоналізму до колег звернулися переможці міського туру конкурсу Волченко Л.П. та Колпакова О.М.

  

  

 
  

  

  

 


 

 

 


Вчителі, які викладають природознавство є фахівцями у різних галузях природничих наук: біології, географії, фізики, хімії. І викладаючи на уроках природознавства  питання не «своєї» науки, відчувають труднощі, адже найрозумніша людина не здатна знати все. Для допомоги  вчителям у викладанні предмету та  обміну педагогічним досвідом  методичним центром  організовано науково-практичний семінар для вчителів природознавства  «Викладання природознавства у 5 класі за новим Держстандартом» який відбувся 13 листопада на базі СЗШ№16. 

Методист СМЦ Князєва Лілія Анатоліївна ознайомила учасників семінару з характеристикою освітньої галузі природознавства нового Державного стандарту базової і повної загальної освіти. Вона акцентувала увагу на меті та завданнях галузі, тому що саме природознавство   має стати «стартовим майданчиком» у світ природничих наук, закласти фундамент цілісного наукового уявлення про природу і місце людини в ній, сприяти розвитку ціннісних орієнтацій учнів у різних сферах життєдіяльності та їхній адекватній поведінці в навколишньому  природному середовищі».

Керівник творчої групи вчителів природознавства загальноосвітніх закладів міста Осколкова Т.М.(СЗШ№16) зробила аналіз програми з природознавства в 5 класі.

Про  підручники з природознавства розповіли вчителі  Шевченко В.І., вчитель СЗШ№10 та  Чередніченко В.Є, вчитель СЗШ№14.

Ними було зроблено аналіз розділів, рубрик,  визначено сильні та слабкі сторони,  можливість використання матеріалу підручників:

Природознавство ( укр.) Коршевнюк Т.В., Ярошенко О. Г., Баштовий В. І.,  5 кл.

Природознавство (рос.) Ярошенко О.Г., Бойко В.М. 5кл.

 У той же час виявлено ряд недоліків, особливо у підручнику авторів Ярошенко О.Г., Бойко В.М. – невідповідність представленого матеріалу віковим особливостям учнів,  завдання підвищеної складності, непослідовне викладення матеріалу. З висновками експертів погодилися усі вчителі.

Велику зацікавленість  викликали  виступи вчителів із форм та методів проведення практичних робіт на уроках природознавства. Адже,  вчителю географії складніше провести хімічні досліди, ніж учителю хімії  і  навпаки.  Тому вчителі географії Василенко О.Г.( гімназія) та Пересада Н.В. (СЗШ№13)  розповіли як провести практичні роботи з географічної тематики.  Вчитель  біології  Голота І.М.(СЗШ№15)  продемонструвала зразки гербарію отруйних рослин  та розповіла, як можна працювати із визначником рослин. А вчитель хімії Богачова Л.Г.(гімназія) провела наочний майстер-клас практичної роботи з розділу сумішей.

 Програмою природознавства передбачено активне використання проектної технології на уроках. Про міні - проекти, які зробила зі своїми учнями розповіла  Шара О.П. (СЗШ№20). Результатом   міні-проекту  «Опале листя»  стали плакати, малюнки та твори учнів.  А проект  «Видатні вчені» завершився створенням книжки. Ольга Павлівна презентувала вчителям пам’ятки з використання проектної технології на уроках природознавства.

Для якісного викладання природознавства   у кінці семінару  вчителям запропоновано    скористатися такими методичними порадами:

·                       По-перше, це постійна самоосвіта. Переконувати може лише переконаний. Тому варто зберегти допитливість, цікавість до нових знань, бути відкритим до нової інформації.

·                       По-друге, це мережева педагогічна взаємодія. Поруч з вами працюють інші вчителі. Обмінюйтеся з ними інформацією.

·                       По- третє, це система післядипломної освіти. Навчання упродовж життя-це не лише красиве гасло, а вимога інформаційної епохи.