Вівторок, 20.02.2018, 14:50
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
освіта UA
вислови про освіту
Час
Наше опитування
Чи допомагає Вам наш сайт у роботі?
Всього відповідей: 24
Природа
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Час існув. сайту
відлік часу
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Відділ освіти
ЗНО
МОНУ
ЛОІППО
ПЕДРАДА
Академія інновацій
ПЕДПРЕСА
ОСВІТА
наше місто
Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
погода
новини міста
Новини в Україні

 

 

Дата: 02.06.2015

Група: 2 гр., фізика.

Захід: Зустріч з керівництвом Східноукраїнського університету ім.. В.Даля

Семінар «Сучасні освітні технології: шлях до успіху»

Питання:

  • застосовування сучасних методів (навчальних програм)у навчальному процесі,
  • запровадження програм стажування та підвищення кваліфікації за кордоном для студентів,
  • проведення наукових досліджень в різноманітних галузях освіти та науки, зокрема спільних розробок із зарубіжними вузами и організаціями,
  • участь студентів  в програмі подвійних дипломів,
  • участь студентів  у Міжнародних проектах.

Щоденник літніх зборів для обдарованої молоді3 червня 2015 року. День другий.

Щоденник літніх зборів для обдарованої молоді. 4 червня 2015 року. День третій.

Щоденник літніх зборів для обдарованої молоді. 5 червня 2015 року. День четвертий.

Щоденник літніх зборів для обдарованої молоді8 червня 2015 року. День пятий.

 


       Міський конкурс «Незвичайні екскурсії», який організувала Громадська організація «Центр креативних технологій м.Сєвєродонецька» в партнерстві з «Українською миротворчою школою», відділом освіти, КУ «Сєвєродонецький методичний центр», ГО «Сєвєродонецька агенція розвитку громади», Турагенціями «ТАІС» та «Телемак» викликав великий інтерес у вчителів та учнів міста.

Мета конкурсу: впровадження передового досвіду, розвиток потенціалу творчо обдарованих учителів та учнів, підвищення рівня знань про історію міста, краю, України та виховання глибокої поваги і любові до історії та традицій українського народу.

На конкурс надійшли роботи від учнів СЗШ №№4, 5, 11, 13, ліцею, вчителів СЗШ №№6, 15, бібліотекаря СЗШ №15, вихователів Центру туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді та керівників ЦТКЕУМ та ЦЕНТУМ; студентів СНУ ім..Даля.

Конкурс проходив за такими номінаціями: «Наше місто» і «Наш край». Категорії екскурсій: дитяча, сімейна, гостьова (для переселенців, військових).

Тематика представлення робіт різноманітна. Це і екскурсія тролейбусними шляхами; знайомство з вулицями, які названі іменами наших земляків, подорож до Храмового комплексу на Лісовій дачі, до Меморіалу Слави, історичних пам’ятників міста, відеоекскурсія «Сєвєродонецьк – місто, до здійснюються мрії».

Цікаво було ознайомитися з історією Льодового палацу, пришкільною теплицею; довідатися про людину, яка проектувала Палац хіміків, ДІАП, готель «Мир»; здійснити подорож містами «Щастя – Сєвєродонецьк» або «Сєвєродонецьк – Привілля – Сєвєродонецьк», погортати сторінки «Сєвєродонецьк: між минулим і майбутнім», або «Сєвєродонецьк – дітям».

Координатор конкурсу Вергун Т.В. запросила всіх учасників 16 червня до «Кризового медіа-центру Сіверський Донецьк», де і відбулося нагородження. А нагороди отримали всі учасники.

Переможці: Кривуля Анастасія, учениця СЗШ №4; Москаленко Тетяна, студентка СНУ ім..Даля; Зельська О.М., директор ЦЕНТУМ; Бувалець О.О., учитель СЗШ №6; Борисова Л.О., директор ЦТКЕУМ; Гузь Л.О., вихователь ЦТКЕУМ отримали грошові винагороди, а інші учасники пам’ятні подарунки.

Кожен учасник отримав збірку «Часопис відродження Сходу». Присутні висловили сподівання на подальшу співпрацю з «Центром креативних технологій м.Сєвєродонецька».

Голова журі Конкурсу, методист КУ «СМЦ» Шпакова В.М.



 

 







Щоденник Технопарку 2015

Презентація "Технопарк 2015"







 




Сєвєродонецький багатопрофільний ліцей

пропонує умови завдань

VІІНТЕРНЕТ-ТУРУ

турніру юних математиків пам'яті І.І. Антипова

турнір відбудеться

28 лютого 2015 року

у багатопрофільному ліцеї

початок о 9.00

УВАГА!  ВІДПОВІДІ НА ЗАВДАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТУРУ МОЖНА НАДСИЛАТИ на пошту licey_97@meta.ua
ДО 25 ЛЮТОГО 2015 РОКУ

ЗАВДАННЯ VI ІНТЕРНЕТ-ТУРУ




04.02.2015 року у міському палаці культури відбулась зустріч викладачів Луганського національного університету ім..Т.Г.Шевченка з випускниками 9-х та 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів м.Сєвєродонецька.

Перед учнями виступили провідні спеціалісти багатьох навчальних закладів університету – інститутів, коледжів, факультетів завдяки чому випускники мали можливість познайомитись з умовами прийому, навчання, проведення дозвілля тощо.

Вичерпну інформацію щодо питань, які цікавили учнів, вони змогли одержати на паперових носіях. Тих, кого зацікавила можливість вступу до університету, консультували викладачі закладу особисто.

  


29 січня 2015 року на базі КДНЗ № 19 відбувся науково-практичний семінар Сєвєродонецького методичного центру відділу освіти Сєвєродонецької міської ради на тему « Взаємодія учасників навчально-виховного процесу ДНЗ з ПМПК в роботі з дітьми з особливостями психофізичного розвитку».

         В роботі семінару прийняли участь вихователі – методисти, практичні психологи, вчителі – логопеди дошкільних навчальних закладів, спеціалісти ПМПК та СМЦ.

Різке зниження психофізичного здоров`я на фоні соціально-педагогічної занедбаності, погіршення соціального положення дітей в неблагонадійних сім’ях, сім’ях «групи ризику» призвело  до збільшення кількості дітей з проблемами розвитку. Тому стала нагальною проблема раннього виявлення цієї категорії дітей у дошкільних навчальних закладах.

 Досвідом вирішення цієї проблеми поділилися спеціалісти ДНЗ № 19. Завідувач Сєліхова О.Р. визначила роль ДНЗ в реалізації прав дитини на повноцінний розвиток. Фахівці міської ПМПК Українська Н.В., Сєдих Н.А. нагадали слухачам про особливості дітей з викривленим психічним та інтелектуальним розвитком  і  мовленнєвими патологіями. Свербіненко О.М. - вихователь-методист, Оверченко Л.В. -  практичний психолог, Борисова О.А. -  вчитель-логопед,  Плєшка Т.В. - вихователь, презентували свою модель комплексної  взаємодії в рамках консиліуму дошкільного закладу з міською психолого – медико - педагогічною консультацією.

В свою чергу завідувач міської ПМПК Дубейко Л.О. підкреслила важливість узгоджених дій у вирішенні проблеми  ранньої діагностики розвитку дошкільників та необхідність створення інклюзивних груп у ДНЗ міста.

Підводячи підсумки роботи семінару, Гонтаренко Л.В., завідувач КУ СМЦ, Дубейко Л.О., завідувач міською ПМПК,  Тихонова О.А., методист КУ СМЦ, з дошкільної освіти сформулювали основні напрямки діяльності педагогічних колективів у розробці стратегії  щодо забезпечення корекційно - педагогічної допомоги дітям з особливостями психофізичного розвитку.

  





 


 


 

З метою професійного розвитку вчителів міста 3 грудня 2014 року на базі Сєвєродонецької  гуманітарно-естетичної гімназії відбувся міський семінар-практикум для вчителів російської мови та світової літератури «Социальные сервисы  web 2.0 в деятельности  учителя-словесника».

  Захід організовано міським методичним об’єднанням учителів російської мови та світової літератури.

У семінарі взяли участь: заступник завідувача КУ СМЦ Бублей О М., керівник міського методоб’єднання вчителів російської мови та світової літератури Синча Н.Б., адміністрація гімназії та учителі російської мови та світової літератури шкіл міста.

Перед початком заходу учасники ознайомилися з виставкою методичних матеріалів, напрацьованих вчителями гімназії з використанням комп’ютерних технологій.

Семінар відкрила директор гімназії Талдонова Л.О. У привітальному слові вона визначила актуальні проблеми, що мають бути розглянутими та підкреслила мету семінару – ознайомлення з основами використання сервісів web 2.0 на уроках російської мови та літератури й практична реалізація власного творчого завдання.

Велике зацікавлення викликав виступ заступника завідувача КУ СМЦ Бублей О.М., яка розповіла про те як створити власний блог учителя-предметника та яким чином його можна використовувати у педагогічній діяльності.

Про ключову роль ІКТ-компетенції в діяльності сучасного вчителя розповіла Синча Н.Б.., керівник міського методоб’єднання вчителів російської мови та світової літератури.

Про використання Інтернет-ресурсів у самоосвітній діяльності педагогів, про їх переваги і недоліки розповіла Колесник К.А., заступник директора гімназії з НМР.

Виступ-презентацію про досвід учителів гімназії з використання можливостей web-сервісів при вивченні шкільного курсу російської мови та літератури представила директор гімназії Талдонова Л.О. Вона навела багато прикладів корисних і цікавих інструментів, які зможуть збагатити й урізноманітнити процес навчання.

Дуже продуктивною була практична частина семінару. Учасники за наданим завданням і детальною інструкцією власноруч створювали матеріали за технологією web 2.0.

Практику проводили й консультували:

«Мозаика из слов ІmageСhef» - Тітова І.В., заступник директора гімназії з НВР;

«Сервис  LearningApps» - Колесник К.А., заступник директора гімназії з НМР;

«Сервис Playcast» - Трубнікова О.Г., заступник директора гімназії з ВР.

Всі виступи супроводжувалися презентаціями. Окрім програми учасникам було надано пам’ятки та інструкції  для подальшого опрацювання й використання.

Під час підведення підсумків семінару учасники поділилися враженнями й отриманими результатами, а також подякували адміністрації та педагогічному колективу гімназії за теплий прийом і виконану роботу.

      

                                                                                                   


27 листопада 2014 року на базі СЗШ № 1 відбувся ІІ (міський) етап двох Міжнародних конкурсів: ХV з української мови ім. П. Яцика та V мовно-літературного ім. Т. Шевченка. У конкурсі взяли участь 171 учень 3-11 класів усіх ЗНЗ міста. Майже у кожному закладі є переможці. Але найкращі результати показали учня ліцею – 7 переможців; по 6 переможців у НВК, ССШ № 17, СЗШ № 10, СЗШ № 14; по 4 – в СЗШ № 4 та СЗШ № 20.

Члени журі відмічають роботи учнів, які посіли призові місця в обох конкурсах: Солодухіної Софії , п’ятикласниці із СЗШ № 10; шестикласника із НВК Шалімова Івана та семикласниці Омецинської Ліни; учениць СЗШ № 10: Іванової Анастасії та Тиндик Віри (8 клас), Лєйченко Єлизавети (9 клас0, Замошнікової Вероніки (10 клас) та 11-класниць ліцею Винаградової Марії, Винаградової Дар’ї та Шустової Анни. До речі, дівчата неодноразово перемагали і на рівні міста, і на рівні області. Дві перемоги отримала і Лагутіна Марія – учениця 9 класу ліцею. Декілька слів і про наймолодших учасників конкурсу – учнів 3-4 класів. Журі відмічає хороші роботи Павленко Віолетти (3 клас, СЗШ № 5) та Приходько Софи (4 клас, СЗШ № 10). Оргкомітет, журі, учасники конкурсу висловлюють подяку колективу СЗШ № 1 (директор Тєтєрєв А.П.) за створення сприятливих умов для проведення конкурсів.


28 жовтня 2014 року на базі Сєвєродонецького НВК відбувся міський науково-практичний семінар для вчителів початкових класів навчально-виховних закладів м.Сєвєродонецька за темою «Ключові компетентності учнів 3-4 класів». На семінарі були присутні: завідувач КУ СМЦ Гонтаренко Л.В., методист КУ СМЦ Шпакова В.М., керівники методоб’єднань 3-4 класів, учителі початкових класів.

Семінар розпочала завідувач КУ СМЦ Гонтаренко Л.В.  Методист Шпакова В.М. розкрила  питання «Ключові компоненти компетентності». Заступник директора НВК  з НМР Солодка Н.О. довела, що компетентність завжди є результатом.

У практичній частині семінару були представлені доповіді вчителів початкових класів, англійської мови, мистецтва, інформатики :

Інтеграція видів мовленнєвої діяльності як основа формування комунікативної компетентності

(Учитель початкових класів Єрьоменко С.М.)

Виховна й пізнавальна доцільність раннього вивчення іноземної мови

(Учитель англійської мови Семенова І.О.)

Читацька компетенція—основа літературного розвитку учнів

(Учитель початкових класів Полєва О.В.)

Ключова роль соціальної компетентності у формуванні класу-родини

(Учитель початкових класів Юрко А.М.)

Мистецтвотерапія як стимул пізнавальної діяльності та творчого самовираження дитини

(Учитель музичного мистецтва Кобозєва С.В.)

Математика як шлях до успіху, або реалізація компетентності “вміння вчитися”

(Учитель початкових класів Стельмах О.В.)

Формування ІКТ компетенції засобами методу проектів

(Учитель інформатики Лукіна Н.Є.)

Доповіді супроводжувалися електронними презентаціями, відеоматеріалами,  Учасники семінару отримали роздатковий матеріал з програмою семінару, мотиваційною скарбничкою, порадами щодо релаксації та інформаційним бібліографічним списком, створеними оргкомітетом НВК.

Доречною в ході семінару стала фізкультхвилинка та музичний номер у виконанні учнів НВК.

Підсумки семінару були підведені. Слухачі подякували, обмінялися враженнями, висловили позитивні емоції.

   

   


ПОЛОЖЕННЯ про конкурс сайтів та блогів вчителів


Продовжуються он-лайн конференції для вчителів України та СНД

15 жовтня

З 15 вересня до 15 листопада 2014 року на порталі Освітніх ініціатив Intel В Україні  www.iteach.com.ua продовжуються ІІ Міжнародна освітня он-лайн конференція INTEL «Нові горизонти ІКТ в освіті» для вчителів України та СНД (http://conf2014.iteach.com.ua/).

Конференції організовані корпорацією Intel за підтримки Міністерства освіти і науки України, Національної академії педагогічних наук України, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, обласних державних адміністрацій.

Завдання конференції:

•        підвищення рівня професійного розвитку вчителів і викладачів у області впровадження сучасних педагогічних і інформаційно-комунікаційних технологій;

•        обмін інноваційним досвідом педагогів України і країн СНД з питань роботи з новими освітніми і інформаційними технологіями, інтегрування проектної діяльності, дослідницьких методик, інтерактивних методик навчання в педагогічну практику;

•        ознайомлення з міжнародним досвідом і комплексними рішеннями Intel для освіти.

До роботи у конференції запрошуються вчителі, представники адміністрації шкіл, методисти, викладачі вищої школи, сфери післядипломної освіти, професійно технічної освіти, студенти педагогічних вузів України і країн СНД. Конференція проходить на російській і українській мовах. 


Шановні колеги, освітяни!

Сєвєродонецький методичний центр щиро вітає вас з нашим спільним святом – Днем працівників освіти!

Педагог - одна з найважливіших професій. Вона для обраних! Велике любляче, терпляче, чуйне серце треба мати вчителю аби віддавати його учням! До педагога йдуть зі своїми болями і радощами, черпають сили для підкорення нових висот, бо він заглядає у минуле, живе у сьогоденні і прокладає місток у майбутнє.

Тож бажаємо вам бути Учителем з Великої Літери У!

Ти вчитель не лише тому, що вмієш вчити,

Ти – УЧИТЕЛЬ, тому що вмієш надихати, вселяти віру,

показувати шлях…

Ти умієш сірі будні перетворити на багатокольоровий веселковий світ.

Ти знаєш, якого кольору Любов, Вірність, Дружба, Професіоналізм.

Тільки Ти умієш посміхатися серцем…

Ти володієш надзвичайними дарами і унікальними мудростями.

Тому хай твої знання, уміння, розуміння і володіння завжди

лишаються поза простором і часом…

Будь УЧИТЕЛЕМ, і нехай Тебе тримає світ у своїх долонях так,

як умієш його тримати ТИ!

 

Завідувач СМЦ

Гонтаренко Л.В. та методисти СМЦ


ВІТАЄМО!!!

З 26 по 29 квітня 2014 року на базі Національного центру «Мала академія наук України» пройшовIIIетап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України напрямку „Філософія та  суспільствознавство”.

Луганську область у конкурсі представляли Дар’я Потапова (учениця 11 класу комунального закладу«Сєвєродонецька середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступеню № 20», секція «Соціологія»), Карина Бондар (учениця 11 класу комунального закладу «Луганський обласний ліцей», секція «Журналістика»), Дар’я Дуб’яга (учениця 11 класу Луганського обласного багатопрофільного ліцею, секція «Теологія, релігієзнавство та історія релігії»).

 Наступні три дні  участі у змаганнях юні науковці Луганщини відстоювали свою власну думку, приймали активну участь у дискусіях, та врешті - решт вибороли для нашої області дві бронзові медалі з роботами «Гендерна обумовленість професійного вибору старшокласників міста Сєвєродонецька» (Потапова Дар’я) та «Фемінний дискурс у друкованих ЗМІ: компаративний аналіз жіночих журналів і регіональної преси (Карина Бондар).


24 квітня на базі середньої загальноосвітньої школи № 11 відбувся V-й спортивно-інтелектуальний турнір, присвячений Олександру Білоусу - випускнику школи № 11, воїну-інтернаціоналісту, що віддав своє життя виконуючи інтернаціональний обов’язок в Афганістані. Мета турніру: підвищення загальної та спеціальної фізичної підготовки учнівської молоді, виховання вольових якостей, витривалості, патріотичних почуттів у підростаючого покоління. Кожна шкільна команда творчо підійшла до вибору девізу , цікаво представили себе у конкурсі «Візитка». Але найгостріша боротьба відбулася під час проходження основних етапів конкурсу: інтелектуального «Доміно», «Вікторина», «Впізнай героя»; спортивного -«Стрільба», «Стрибки в довжину», «Стрибки в висоту», «Штовхання гирі», «Дартс». На конкурсі були присутні поважні гості: ветерани Афганістану, ветерани-освітяне, методист Сєвєродонецького методичного центру Жук О.М., який опікується спортивною роботою. Вимогливе журі пильно слідкувало за проходженням маршрутів. В результаті чесної боротьби перемогу отримали учні багатопрофільного ліцею, друге і третє місце посіли ССШ № 17 та СЗШ № 18 відповідно.

   



Щоденник технопарку, який відбувся 26 березня 2014 року на базі СЗШ№18





 


 

Вітаємо переможців ХХ обласного конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Луганської обласної малої академії наук учнівської молоді та призерів ІІІ обласного етапу Всеукраїнських предметних олімпіад у 2014 році

Архіпову Тетяну Євгенівну, ученицю 11 класу  середньої загальноосвітньої  школи

 І-ІІІ ступенів  № 20,

Гамову Альону В’ячеславівну,  ученицю 11 класу  середньої загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів № 10,

Головка  Дениса Петровича, учня  10 класу   багатопрофільного ліцею,

Каленюк Ганну  Анатоліївну,  ученицю  10 класу   гуманітарно-естетичної  гімназії,

Ляхову Тетяну Геннадіївну, ученицю 11 класу  середньої загальноосвітньої  школи

І-ІІІ ступенів № 6,

Потапову  Дар'ю Олексіївну, ученицю 11 класу  середньої загальноосвітньої  школи І-ІІІ ступенів № 20,

Ромах Марію Олександрівну, ученицю 11 класу  багатопрофільного ліцею


 Вам, сьогоднішнім учням, розвивати науку, відкривати й створювати нові прогресивні технології, зміцнювати демократичне суспільство. Всі ці грані  діяльності потребують сучасних знань, вміння їх застосовувати та  оновлювати. Впевнені, що Ви зможете реалізувати й  розвинути свої таланти, дійдете власних висот у навчанні!

Бажаємо Вам успіху й подальших перемог!!!


 


29.01.2014 року у середній загальноосвітній школі № 1 відбувся семінар з використанням активних форм навчання для резерву керівників навчальних закладів за темою «Розвиток управлінської компетентності майбутнього керівника навчального закладу.

 

За програмою семінару було виконано такі заходи:

1 Презентація СЗШ № 1 директором школи Тєтєрєвим А.П.

Присутнім була представлена стисла інформація про організацію роботи закладу по наданню освітніх послуг та роботи  над методичною темою: «Розвиток життєвих компетентностей учнів в умовах реалізації моделі сучасної адаптивної школи»

2. Завідувач СМЦ Гонтаренко Л.В. підготувала для майбутніх керівників лекційний матеріал «Вимоги до управлінської компетентності майбутнього керівника освітнього закладу». Вона зосередила увагу на ключових компетентностях , які повинні бути притаманні керівнику, на секретах тайм-менеджменту у роботі директора навчального закладу та колективу, яким він керує. Особлива увага була приділена розвитку комунікативної компетентності майбутнього керівника та його організаційної культури. Для майбутніх керівників була запропонована література з менеджменту організацій для самоопрацювання.

3. Заступник завідувача СМЦ  Бублей О. М. висвітила питання «Вимоги до складання та оформлення документів», в якому зосередила увагу майбутніх керівників на обов'язковому вивченні Типової  інструкції  з діловодства, затвердженої наказом МОНУ №1239 від 28.08.2013року. В теоретичній частині виступу було визначено порядок ведення загального діловодства в ЗНЗ, особливості складання деяких документів.  Під час виконання практичної роботи, використовуючи груповий метод роботи, учасникам семінару було запропоновано «скласти наказ» відповідно до вимог даної інструкції з урахуванням усіх необхідних нормативів. Презентація  результатів роботи груп показала вміння працювати в команді , засвоювати  матеріал на високому рівні.

4.Методист-психолог СМЦ Журомська Л.М. запропонувала лекцію з елементами активних форм навчання за темою «Психологічне здоров’я керівника – запорука ефективності навчально-виховного процесу». Слухачі активно долучилися до виготовлення інсталяцій щодо Моделі колективу зі сприятливим мікрокліматом. Журомська Л.М. акцентувала увагу на тій формулі, що керівник є прикладом здорових відносин у колективі.

Підсумки семінару були підведені. Слухачі подякували за нові знання, можливість поспілкуватися та позитивні емоції.

Наприкінці заходу завідувач СМЦ наголосила, що організатори семінару ставили перед собою задачу мотивувати слухачів на самоосвітню діяльність на основі тих знань, які були запропоновані працівниками Сєвєродонецького методичного центру, а тепер треба самоорганізовуватися. А.Ейнштейн говорив: «Життя – це велосипед, хочеш зберегти рівновагу – рухайся»! 

  

   

 

 

 

 

 


 

 

http://metodistsmc.do.am
http://metodistsmc.do.am/load/metodicheskie_kopilki/metodicheskaja_kopilka_mmo_uchitelej_oz/12 

24 січня 2014 року відбувся семінар "круглий стіл"для вчителів інформатики за темою "Впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти в 5 класі". Згідно з програмою семінару були представлені такі доповіді:  

Глущенко Н.О. "Особливості впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти в 5 класі"


Сучасні тенденції, що викликають необхідність змін в освіті

Суспільство знань – що це?
Які з навичок 21 століття ми вміємо формувати в дітей?
Етапи використання ІКТ на уроках вчителями (із досвіду)
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти

 

Балаба Н. М. "Психологічні особливості п'ятикласників"

Колеснік К.А. "Огляд іноваційних технологій, що можуть бути використані при викладанні інформатики"

 

Зміст інформаційно-комунікаційного компонента освітньої галузі "Технології” має чітко виражену прикладну спрямованість і реалізується переважно шляхом застосування практичних методів і форм організації занять, що спрямоване на формування предметної інформаційно-комунікаційної компетентності та ключових компетентностей.

Але не є новиною, що інтерес до отримання знань в учнів знижується. З метою успішного розв’язання цієї проблеми всі ми намагаємося поєднувати в своїй роботі різні методи, прийоми та технології.

Інформація, подана в підручнику, нерідко перетворюється в застарілу ще під час його видання. Вивчення окремих дисциплін чи окремих тем з використанням інноваційних технологій, комп'ютерної техніки та найсвіжішої інформації, взятої з мережі Internet, - один із способів оптимізації та урізноманітнення навчально-виховального процесу.

Ворочок С.І., Гордієнко Г.П. "З досвіду роботи вчителів інформатики"

 

 

З метою формування і розвитку предметної ІКТ-компетентності та ключових компетентностей для реалізації творчого потенціалу учнів та їх соціалізації у суспільстві обрано тему «Впровадження особистісно-орієнтованого навчання на уроках інформатики в 5-х класах на виконання вимог Державного стандарту загальної базової середньої освіти». Особистісно-орієнтоване навчання  сприяє забезпеченню готовності учнів до активної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства та їх спроможності стати не лише повноцінними його членами, а й творцями.

Перехід із початкової школи у середню пов'язаний із зростанням навантаження на психіку учня. Педагоги і психологи все помітніше усвідомлюють гостру потребу у створенні та реалізації особистісно-орієнтованого підходу до учнів як одного з принципів організації навчально-виховної роботи, що обґрунтовується сучасною психологією та педагогікою. Такий підхід має сприяти  більш цілеспрямованому, гармонійному розвиткові особистості школяра як громадянина і творчого, професійно діючого працівника.

Особистісно-орієнтоване навчання – це навчання, центром якого є особистість дитини, її самобутність, самоцінність. Особистісно-орієнтоване навчання спрямоване на вирішення ключових проблем гуманізації загальної середньої освіти і підвищення престижу шкільної освіти; розвитку в учнів стійкого інтересу до пізнання; бажання та вміння самостійно вчитися; подолання труднощів, викликаних генетично та соціально обумовленими відмінностями в рівні розвитку дітей; формування основ базової культури особистості.

Особистісно-орієнтоване навчання – це процес психолого-педагогічної допомоги дитині в ставленні її суб’єктивності, культурної ідентифікації, соціалізації, життєвому самовизначенні. Особистісно-орієнтований підхід поєднує виховання та освіту в єдиний процес допомоги, підтримки, соціально-педагогічного захисту, розвитку дитини, підготовки її до творчої життєдіяльності.