Субота, 20.10.2018, 00:52
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
освіта UA
вислови про освіту
Час
Наше опитування
Як часто Ви звертаєтеся до нашого сайту?
Всього відповідей: 103
Природа
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Час існув. сайту
відлік часу
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Відділ освіти
ЗНО
МОНУ
ЛОІППО
ПЕДРАДА
Академія інновацій
ПЕДПРЕСА
ОСВІТА
наше місто
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
погода
новини міста
Новини в Україні

Картинки по запросу інклюзивна освітаНормативна база

Корисні посилання:

http://mon.gov.ua - Міністерство освіти та науки України

http://www.psyua.com.ua - УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ПРАКТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ І СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ

Нормативно-правова база інклюзії

Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів    
Толерантність – це повага права іншого бути таким, яким він є    
Діти з порушеннями зору    
Діти із затримкою психофізичного розвитку    
Як розповісти про аутизм у класі    
Діти з порушеннями мовлення    
Діти з порушеннями опорно-рухової системи    
Рекомендації педагогам по роботі з особливими дітьми    
Дитина із порушеннями інтелекту    
Діти із порушеннями слуху    
Відмінності в навчанні    
Диференційоване викладання в інклюзивному класі    
Інклюзивний підхід до побудови навчального процесу    
Концепція множинного інтелекту    
Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу для дітей з особливими потребами    
Онлайнові сервіси для диференціації в інклюзивних класах    
Плануємо диференційоване викладання частина 1    
Плануємо диференційоване викладання частина 2    
Плануємо диференційоване викладання частина 3    
Плануємо диференційоване викладання частина 4    
Диференційоване викладання план    
Пристосування класного середовища    
Путівник для педагогів    
Сайти для людей з обмеженими можливостями    
Урок 1    
Урок 2    
Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі    
Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу для дітей з особливими потребами    
Навчально -методичний посібник "Основи інклюзивної освіти"    
Диференційований підхід до навчання    
Соціальні засади диференціації навчання старшокласників    
Спільне викладання в інклюзивному класі    
Комп’ютерні технології для учнів з особливими освітніми потребами    
Оцінювання в моєму класі    
Формувальне оцінювання    
Ігри на знайомства    
Ранкові зустрічі    
Таблиця обов'язків вчителя та асистента вчителя    
Фізкультхвилинки    
Банк даних дітей з ООП    
Досягнення учнів    
Законодавче та нормативно-правове регулювання інклюзивної освіти в Україні    
Комплектування інклюзивних класів    
Методичні поради щодо підготовки проектів    
Нормативно-правова база у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами    
Програма iндивiдуальних корекцiйно-розвивальних занять    
Результати реабілітаційної роботи у школярів з вадами розвитку нервової системи    
Список дітей з ООП    
Супровід учнів з ООП    
Теми батьківських зборів з питань інклюзивної практики    
Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад    
Організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу    
Організація інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах    
Посадові обов’язки асистента вчителя    
Ключові тези орієнтовних вимог до оцінювання 1-4 класів    
Бланк ІПР.pdf    
Типовий навчальний план для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату    
Типовий навчальний план для дітей з тяжкими порушеннями мовлення    
Типовий навчальний план для дітей із затримкою психічного розвитку    
Типовий навчальний план для розумово відсталих дітей    
Типовий навчальний план для дітей із складними вадами розвитку    
Індивідуальна програма розвитку    
Орієнтовні вимоги до оцінювання    
Типовий навчальний план початкової школи з українською мовою навчання    
Путівник для батьків    
Інклюзивна освіта від "А" до "Я". Порадник для педагогів і батьків    




2018-2019 навчальний рік

Лист МОН № 2.5-281 від 05.02.2018 Щодо тривалості уроків в інклюзивних класах, функціональних обов’язків асистента вчителя

2017-2018 навчальний рік

Проект "Положення про психологічну службу системи освіти України"

Закон України Про запобігання та протидію домашньому насильству

Про соціально-психологічну службу в системі освіти м. Сєвєродонецька

Стратегія подолання стресових станів учасниками навчально-виховного процесу : науково-методичний посібник / О. В. Пагава, С. О. Гарькавець, В. Є. Харченко, О. Л. Рачок.

Методичні рекомендації Луганського ОІППО щодо психологічної підтримки обдарованих учнів

Психологічний супровід інклюзивного навчання в умовах ЗНЗ та ДНЗ  (Методичні рекомендаціїї. Автор-упорядник: В.В. Байдик)

Лист МОН України від 20.07.2017 року № 21.1/10.1510 «Про використання навчально-методичних посібників з розвитку стресостійкості в дітей»

Роз'яснення щодо листа МОН від 17.09.2015 № 1/9-442 «Про оптимізацію діяльності працівників психологічної служби»

Про забезпеченість фахівцями психологічної служби системи освіти та пріоритетні напрями діяльності у 2017-2018 н.р.

Про затвердження Плану заходів  Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року

Методичні рекомендації щодо проведення профорієнтаційної роботи у навчальних закладах у 2017-2018 н.р.

Про деякі питання щодо організації виховної роботи у навчальних закладах (лист МОНУ від 27.07.2017 р. № 1/9-413)

Методичні рекомендації щодо здійснення соціально-педагогічної роботи та  соціально-правового захисту дітей, які потрапили в складні життєві обставини

Протидія торгівлі людьми

Корекційні програми

2016-2017 н.р.

 

Освіта осіб з особливими потребами

  •  

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНВЕНЦІЯ про права інвалідів
Держстандарт початкової освіти дітей ПКФРР
Концепція соціальної адаптації осіб з розумовою відсталістю

Про затвердження Плану заходів щодо виконання завдань і заходів Державної цільової програми на період до 2020 року

 

ПОСТАНОВА від 29 липня 2009 р. N 784 Про затвердження плану заходів щодо створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення на 2009-2015 роки "Безбар'єрна Україна"

Закон України Про загальну середню освіту (витяг)

Наказ МОН №432 від  19.05.2008 "Про внесення змін до Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах" завантажити

 

Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах завантажити

Лист Міністерства № 1/9-384 від 18.05.12 "Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах"