Середа, 25.04.2018, 11:37
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
освіта UA
вислови про освіту
Час
Наше опитування
Як часто Ви звертаєтеся до нашого сайту?
Всього відповідей: 99
Природа
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Час існув. сайту
відлік часу
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Відділ освіти
ЗНО
МОНУ
ЛОІППО
ПЕДРАДА
Академія інновацій
ПЕДПРЕСА
ОСВІТА
наше місто
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
погода
новини міста
Новини в Україні

Вийшов друком у ЛОІППО методичний посібник "Родина — мала Батьківщина — Україна" : сучасний зміст патріотичного виховання /

 І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова, О. В. Савенкова, О. А. Тарасова — Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. – 216 с. 

У методичному посібнику представлено досвід роботи навчальних закладів Луганської області з питань патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в умовах українських реалій.

Серед них представлено матеріали сєвєродонецьких НВЗ у розділах:

 ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДИТЯЧИХ ОБ’ЄДНАНЬ:

Середня загальноосвітня школа i–iii ступенів № 18 м. Сєвєродонецька Луганської області. Дитячо-юнацька організація «Неос» («Наш екіпаж — одна сім’я»)»

Сєвєродонецький центр дитячої та юнацької творчості. Сєвєродонецька дитяча організація «Дивосвіт»

КРАЄЗНАВЧА ДІЯЛЬНІСТЬ

Середня загальноосвітня школа і–ііі ступенів № 19 м. Сєвєродонецька Луганської області. Краєзнавча робота — засіб формування громадянина

МУЗЕЙНА ЕКСКУРСІЯ

Середня загальноосвітня школа і–ііі ступенів № 6 м. Сєвєродонецька Луганської області. Музейна екскурсія залами української етнографії та бойової слави

Сучасний зміст патріотичного виховання ґрунтується на військово-патріотичній та волонтерській діяльності, краєзнавчій роботі, діяльності шкільних музеїв та дитячих об’єднань, партнерстві з родиною та громадою. Систему патріотичного виховання подано через напрацювання педагогічних та дитячих колективів: дослідницько-пошукову діяльність; проведення благодійних акцій, уроків пам’яті, мужності; реалізацію проектів; влаштування виставок, ярмарків; зустрічі з ветеранами, захисниками Батьківщини; військово-спортивні ігри, конкурси тощо. Репрезентуються творчі роботи учнів-переможців першого обласного конкурсу «Чому я поважаю професію військового».

Посібник адресовано працівникам методичних установ, керівникам навчальних закладів, педагогам та всім, хто опікується питаннями патріотичного виховання підростаючого покоління.

Завантажити посібник можна тут.

За матеріалами http://www.loippo.edu.ua/news/534-suchasnyi-zmist-patriotychnoho-vykhovannia-yakym-vin-maie-buty

У ЛОІППО вийшов друком посібник, присвячений формуванню інноваційного освітнього простору в регіоні, у якому представлено досвід роботи навчально-виховних закладів м.Сєвєродонецька.

Посібник складається з  двох частин: І частина .Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення. Частина І. Дослідно-експериментальна робота навчальних закладів/ І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова, Г. І. Савонова, І. Л. Голубенко. — Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. — 186 с.

У першій частині науково-методичного посібника представлено досвід роботи експериментальних навчальних закладів регіонального рівня відповідно до програм наукового пошуку. Матеріали розкривають особливості дослідно-експериментальної роботи з перевірки результативності та можливості застосування в практичній діяльності: варіативної складової змісту загальної середньої освіти; систем організації навчально-виховного процесу; інноваційних педагогічних та управлінських моделей, проектів, технологій.

У посібнику представлено досвід роботи експериментальних навчальних закладів регіонального рівня  ДНЗ№12, СЗШ№16, багатопрофільного ліцею та НВК школи-колегіуму м. Сєвєродонецька

ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Комунальний дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 12 «Малюк» Сєвєродонецької міської ради Луганської області .

ГРОМАДЯНСЬКО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ

ГРОМАДЯНСЬКО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ВИХОВАННЯ В УЧНІВ 1–11 КЛАСІВ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У НАВЧАЛЬНІЙ ТА ПОЗАУРОЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Середня загальноосвітня школа I–III ступенів № 16 м. Сєвєродонецька Луганської області

ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКИХ ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ КОЛЕГІАНТА — ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ Й ГЛОБАЛІЗОВАНОГО СВІТУ В СИСТЕМІ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НВК. Сєвєродонецький навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа-колегіум Національного університету «Києво-Могилянська академія» Сєвєродонецької міської ради Луганської області

ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК УЧНІВ

ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК УЧНІВ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ЯК СЕРЕДОВИЩЕ РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧАСНИКІВ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ. Сєвєродонецький багатопрофільний ліцей Сєвєродонецької міської ради Луганської області

ІІ Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення. Частина ІІ. Педагогічні інновації в роботі навчальних закладів / І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова, І. Л. Голубенко, О. В. Савенкова. — Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. — 198 с.         

Друга частина науково-методичного посібника підготовлена за матеріалами інноваційної діяльності навчальних закладів регіону. Педагогами відпрацьовується новий зміст навчання й виховання, апробуються нові механізми контролю та оцінки якості освіти, відбувається оновлення форм, методів та технологій навчально-виховної роботи.

 У посібнику представлено досвід роботи ДНЗ№10, 19, 41, СЗШ№6, 12 м. Сєвєродонецька:

ІННОВАЦІЇ У СФЕРІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

МОДЕЛЬ ВЗАЄМОДІЇ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ З РОДИНОЮ. Комунальний дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 19 «Ластівка» Сєвєродонецької міської ради Луганської області

СИСТЕМА РОБОТИ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЩОДО ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ. Комунальний дошкільний навчальний заклад № 10 Сєвєродонецької міської ради Луганської області

УДОСКОНАЛЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ШЛЯХОМ УПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА АВТОРСЬКИХ ПРОГРАМ. Комунальний дошкільний навчальний заклад № 41 «Червоні вітрила» Сєвєродонецької міської ради Луганської області

ІННОВАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ТА ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

МОДЕЛЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПУ НАСТУПНОСТІ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ОСВІТОЮ. Середня загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 12 міста Сєвєродонецька Луганської області

ІННОВАЦІЇ В ПІДВИЩЕННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА

УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА. Середня загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 6 м. Сєвєродонецька Луганської області

Результати багаторічної інноваційної діяльності освітніх закладів регіону представлено в змісті за такими напрямами: управління навчальним закладом, дошкільна освіта, організація навчально-виховного процесу, підвищення професійної компетентності педагога.

Посібник адресовано науковим керівникам, директорам експериментальних навчальних закладів, працівникам методичних служб, педагогам, усім, хто займається дослідно-експериментальною роботою.

Завантажити посібник можна за посиланнями: перша частина та друга частин

За матеріалами http://www.loippo.edu.ua/news/531-u-loippo-vyishov-drukom-posibnyk-prysviachenyi-formuvanniu-innovatsiinoho-osvitnoho-prostoru-v-rehioni

Максименко О. В. Літні мовні табори: організація діяльності : науково-методичний посібник / О. В. Максименко, О. С. Нікітченко. — Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. 

У посібнику подається науково-методичний супровід діяльності літніх мовних таборів у загальноосвітній школі, що розкриває теоретичні, практичні, організаційні аспекти навчання іноземних мов як спілкування в діалозі культур. Запропоновано актуальні практичні завдання для формування та розвитку навичок усіх видів мовленнєвої діяльності, що є необхідною умовою літньої мовної школи, основні положення про організацію роботи літнього мовного табору, лінгвістичні ігри та досвід роботи літніх мовних шкіл у загальноос-вітніх навчальних закладах Луганської області. 

Представлено роботи учителів ССШ№17 та СЗШ№14 м. Сєвєродонецька

Посібник адресовано вчителям іноземних мов ЗНЗ, студентам філологічних факультетів ВНЗ.

Завантажити посібник можна тут. 

 

 

ОБДАРОВАНІ ДІТИ — МАЙБУТНЄ КРАЇНИ. ВИПУСК 8 / І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, С. О. Жерліцин. — Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. — 148 с.

У збірнику подано інформацію про обдаровану учнівську молодь Луганщини, її досягнення в міжнародних, усеукраїнських та обласних інтелектуальних, творчих і спортивних змаганнях за 2014–2015 роки.

У 2000 році в ЛОІППО було підготовлено перше довідкове видання «Обдаровані діти — майбутнє країни». За 14 років інститутом видано сім збірників, у яких було репрезентовано досягнення близько 8 тисяч обдарованих учнів регіону. Видання восьмого випуску збірника «Обдаровані діти — майбутнє країни» сприятиме формуванню інформаційного освітнього простору, ушануванню обдарованих дітей Луганщини й презентації педагогів та освітніх закладів, що досягли певних результатів у виявленні й розвитку обдарованої молоді в умовах надзвичайної ситуації, яка склалася на сході України.

 

 

 

 

ТВОРЧИЙ УЧИТЕЛЬ — ОБДАРОВАНИЙ УЧЕНЬ / І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, С. О. Жерліцин. — Сєвєродонецьк: СПД Рєзников В. С., 2015. — 324 с.

 с. 176-197-творчі вчителі м.  Сєвєродонецьк

 

 

 

Пагава О. В. Стратегія подолання стресових станів учасниками навчально-виховного процесу : науково-методичний посібник / О. В. Пагава, С. О. Гарькавець, В. Є. Харченко, О. Л. Рачок. — Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. — 124 с.

 

 

 

Завантажити перший номер 2015 року у форматі PDF

 

  

 

Завантажити перший номер 2013р у форматі PDF

Завантажити другий номер 2013р у форматі PDF

Завантажити перший номер 2011р у форматі PDF

Завантажити другий номер 2009р у форматі PDF

Завантажити перший номер 2008р у форматі PDF

Завантажити другий номер 2008р у форматі PDF