Понеділок, 25.09.2017, 05:33
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
освіта UA
вислови про освіту
Час
Наше опитування
Як часто Ви звертаєтеся до нашого сайту?
Всього відповідей: 93
Природа
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Час існув. сайту
відлік часу
.
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
наше місто
ЗНО
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
погода
новини міста
Новини в Україні
МОНУ
ЛОІППО
ПЕДРАДА
Академія інновацій
ПЕДПРЕСА
ОСВІТА

                                                            

Комунальна установа

«Сєвєродонецький методичний центр» Сєвєродонецької міської ради

Історична довідка

         Рішенням №3304 сімдесят сьомої сесії   п'ятого  скликання Сєвєродонецької міської ради від 22 липня 2009 року  методичний кабінет, як структурний підрозділ відділу освіти, реорганізовано в комунальну установу «Сєвєродонецький методичний центр» Сєвєродонецької міської ради (СМЦ)

Режим роботи СМЦ:
Заклад працює за п‘ятиденним робочим тижнем.
 
Щоденний графік роботи:
    • Початок робочого дня: 8.00 год.
    • Кінець робочого дня: 17.00 год.
    • Обідня перерва: п'ятдесят  хвилин
    • П'ятниця: з 8.00 до 16.10

Предмет діяльності Сєвєродонецького методичного центру: освіта дорослих та інші види освіти

 Типове Положенняпро районний (міський) методичний  кабінет (центр) (ПОСИЛАННЯ)

Статут Сєвєродонецького методичного центру

                                                                                                                                               (Витяг з положення)

Функції Сєвєродонецького методичного центру:

1. Цільові:

 прогностична - враховує перспективи розвитку освітньої галузі і спрямована на використання в педагогічній практиці сучасних наукових психолого-педагогічних досягнень та інноваційних технологій;

 компенсаторна - передбачає надання педагогічним працівникам інформації, яка не була отримана ними під час здобуття вищої педагогічної освіти;

інформаційно-коригувальна - спрямована на корекцію й оновлення інформації, яка постійно змінюється у результаті розвитку науки та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій.

2. Організаційні:

  • трансформаційна - відбір і методичне опрацювання сучасних наукових досягнень у галузі освіти та надання рекомендацій щодо їх трансформування в педагогічну практику навчальних закладів;
  • діагностична - систематичний моніторинг навчально-виховного процесу, рівня знань, умінь і навичок учнів у навчальних закладах, їх навчальних досягнень і вихованості, а також професійного рівня педагогічних працівників;
  • моделююча - моделювання змісту, форм і методів підвищення фахової кваліфікації педагогічних працівників;
  • інформаційно-аналітична - вивчення й узагальнення перспективного педагогічного досвіду для його застосування у навчально-виховному процесі та удосконалення професійного рівня педагогічних кадрів;
  • організаційно-координувальна - координація діяльності циклових методичних об'єднань міста, навчальних закладів;
  • соціальна - створення належного психологічного клімату, вивчення і розв'язання конфліктних ситуацій у педагогічних колективах навчальних закладів.

  Основні напрями і завдання діяльності СМЦ

1. Діяльність СМЦ здійснюється за такими основними напрямами:

  • науково-методичне забезпечення системи дошкільної та загальної середньої освіти;трансформування наукових ідей у педагогічну практику,
  • науково-методична підтримка інноваційної діяльності в освітній галузі, наукові пошуки та експериментальна робота, яку проводять педагогічні працівники навчальних закладів міста;
  • інформаційно-методичний супровід навчальних закладів і педагогічних працівників;
  • консультування педагогічних працівників з проблем сучасного розвитку освіти, організації навчально-виховного процесу, досягнень психолого-педагогічних наук.

2. Основними завданнями діяльності СМЦ

  • створення умов розвитку педагогічної майстерності, творчої ініціативи педагогічних працівників, удосконалення форм і методів підвищення їх кваліфікації, в тому числі з використанням дистанційних форм навчання;
  • координація діяльності методичних кабінетів при навчальних закладах, міських методичних об'єднань і методичних об'єднань при навчальних закладах;
  • моніторинг якості загальної середньої освіти, рівня навчальних досягнень учнів, у тому числі тих, що навчаються за альтернативними підручниками і навчальними посібниками, їх відповідності Державному стандарту початкової загальної освіти, та Державному стандарту базової і повної загальної середньої освіти;
  • моніторинг умов забезпечення психічного та фізичного стану учнів, моніторинг стану психічного і фізичного розвитку дітей дошкільного віку, набуття ними життєвого досвіду та вироблення вмінь і навичок, необхідних для подальшого навчання; стану організації педагогічного процесу і науково-методичної роботи в цих закладах;
  • здійснення організації апробації та моніторингових досліджень навчально-методичного забезпечення дошкільної освіти, підручників, навчальних посібників та іншої навчальної літератури для загальноосвітніх навчальних закладів;
  • патронаж навчальних закладів, які мають статус експериментальних майданчиків, і надання їм науково-методичної допомоги;
  • вивчення потреб і надання практичної допомоги молодим спеціалістам та іншим педагогічним працівникам, у тому числі в період підготовки їх до атестації; участь у роботі атестаційних комісій, надання на звернення відділу освіти оцінки якості навчально-виховної роботи педагогічних працівників, що атестуються;
  • організація і науково-методичне забезпечення роботи з резервом працівників науково-методичних установ і керівних кадрів закладів освіти міста;
  • впровадження сучасних освітніх систем і технологій, інтерактивних методів організації навчання і виховання;
  • проведення I етапу Всеукраїнського конкурсу "Учитель року", інших фахових конкурсів і змагань педагогічних працівників; надання переможцям допомоги щодо підготовки їх до участі в наступних етапах змагань;
  •  взаємодія з міськими науковими відділеннями Малої академії наук України та іншими учнівськими товариствами, участь у проведенні олімпіад з базових дисциплін, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт, турнірів тощо; організація підготовки команд та окремих учнів до участі їх у наступних етапах змагань;
  • організація інформаційно-комунікаційного обслуговування та використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі та діяльності навчальних закладів;
  • вивчення, узагальнення та впровадження в педагогічну практику досвіду використання інноваційних технологій і сучасних форм організації навчально-виховного процесу;
  • формування електронної бази даних щодо перспективного педагогічного досвіду та інноваційної діяльності педагогічних колективів і окремих працівників, створення сучасних науково-методичних матеріалів, фондів навчальної, довідкової, методичної, психолого-педагогічної, наукової, науково-популярної, художньої та іншої літератури і періодичних педагогічних видань;
  • проведення масових заходів, спрямованих на поширення інформації щодо дослідно-експериментальної, науково-пошукової роботи та інноваційної діяльності навчальних закладів і окремих педагогічних працівників;
  • висвітлення в засобах масової інформації інноваційної діяльності педагогічних колективів та окремих педагогічних працівників і проблем розвитку освіти в місті.

3. СМЦ у процесі реалізації покладених на нього завдань взаємодіє з центром практичної психології і соціальної роботи (ЛОІППО); психолого-медико-педагогічною консультацією, інститутом післядипломної педагогічної освіти, вищими навчальними закладами, творчими спілками, громадськими установами та організаціями тощо.

4. Колегіальним органом керівництва методцентром є науково-методична рада. 

Головна мета діяльності Сєвєродонецького методичного центру:

  • науково-методичний супровід закладів системи освіти (загальноосвітні навчальні заклади, позашкільні заклади, міжшкільний навчально-виробничий комбінат, дошкільні навчальні заклади);
  • організація науково-методичної роботи;
  • підвищення кваліфікації і професійного рівня педагогічних працівників загальноосвітніх, дошкільних і позашкільних навчальних закладів (далі - навчальні заклади); 
  • розвиток творчої ініціативи педпрацівників у міжкурсовий період.

Науково - дослідна  тема 2016  року :

"Створення умов для підвищення професійної компетентності педагогів, мотивації їх до самоосвітньої діяльності для якісного впровадження  Державного стандарту освіти України в умовах зміни парадигми освіти".

Тема  методичного  проекту : "Використання Інтернет - ресурсів у самоосвітній  діяльності педагогів ".

 Комплексна тема семінарів-практикумів, тренінгів, майстер-класів, педагогічних майстерень, наукових конференцій, педагогічних читань, які організовує та проводить Сєвєродонецький методичний центр:

«Модернізація навчально-виховного процесу на засадах освітніх інновацій в умовах зміни парадигми освіти "

  

 

 

Склад Сєвєродонецького методичного центру

 

ПІБ

ПОСАДА

Закріплення працівників СМЦ за основними напрямками діяльності на 2017 рік

 

Князєва

Лілія

Анатоліївна

Завідувач СМЦ

Організовує роботу методичного центру. Здійснює загальне керівництво діяльністю працівників і несе персональну відповідальність за результати роботи. Звітує перед відділом освіти та обласним інститутом післядипломної освіти. Визначає функціональні обов'язки і ступінь відповідальності працівників методичного центру за їх  виконання. Організовує роботу з підвищення кваліфікації керівників закладів освіти та їх заступників, курсову перепідготовку усіх педпрацівників закладів освіти.

Координує роботу ММО заступників директорів з НМР  та резерву керівних кадрів. Видає накази та розпорядження відповідно до своїх повноважень, організовує контроль за їх виконанням. Готує інформацію для сайту СМЦ .

 

Шиліна

Жанна

Іванівна

Заступник завідувача СМЦ

Організовує ефективну систему методичної роботи, спрямовує роботу ММО, експериментальних шкіл та шкіл перспективного педагогічного досвіду, творчих груп, семінарів. Сприяє оволодінню всіма вчителями новими технологіями. Проводить навчально-методичні консультації та координацію діяльності методичних кабінетів закладів освіти. Організовує навчання резерву на керівні посади системи освіти. Вивчає і описує розвиток освіти в місті. Висвітлює його в засобах масової інформації. Готує питання на НМР методичного центру. Бере участь у розробці освітянських міських програм та звітує про їх виконання. Бере участь в атестації ЗНЗ та надає методичну допомогу в атестації педагогічних кадрів, координує методичну роботу з учителями хімії., організацію міських педагогічних конкурсів, урочистостей для  педпрацівників, вивчення та узагальнення перспективного педагогічного досвіду. Готує інформацію для сайту СМЦ по роботі за своїм напрямком

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Журомська

Лідія

Миколаївна

 методист    СМЦ

Забезпечує діяльність психологічної служби освіти міста згідно з державними вимогами. Здійснює інформаційно – аналітичну та статистичну роботу. Забезпечує складання встановленої звітної документації. Здійснює планування роботи ММО практичних психологів ЗНЗ та ДНЗ, соціальних педагогів, логопедів ЗНЗ та учителів образотворчого мистецтва, планує колективні, групові та індивідуальні форми роботи з педагогічними працівниками міста. Сприяє підвищенню психологічної культури працівників міста. Координує роботу навчально-виховних закладів, сім'ї і громадськості із запобігання дитячій бездоглядності і правопорушень серед неповнолітніх. Проводить експертизу психологічного та соціологічного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах міста. Організовує діяльність „Телефону довіри”, профільного консультпункту, психологічних (сімейних ) консультацій. Сприяє створенню у кожній школі діючої системи професійної інформації, профконсультацій, профорієнтації. Сприяє створенню умов для розвитку здібностей, талантів, виявлення обдарованих дітей. Готує інформацію для сайту СМЦ по роботі за своїм напрямком

Шпакова

Валентина

Миколаївна

методист СМЦ

Забезпечує використання української мови як державної в закладах і установах освіти. Відповідає за організацію та проведення методичної роботи з вчителями,   які викладають українську мову та літературу, музичне та образотворче мистецтво, етику. Надає методичну допомогу в організації інклюзивної освіти у ЗНЗ.   Здійснює експертну оцінку якості та результативності навчальної та виховної роботи педпрацівників свого фаху, координує народознавчу та національно-патріотичну роботу. Вивчає рівень знань, умінь і навичок учнів в загальноосвітніх школах із зазначених предметів. Вивчає, узагальнює та поширює перспективний педагогічний досвід педагогічних працівників вищезазначеного фаху. Здійснює супровід українознавчих конкурсів. Готує інформацію для сайту СМЦ по роботі за своїм напрямком, Здійснює наставництво методиста з початкової освіти (0,75, ст.)

Жук

Олександр

Максимович

методист СМЦ

Організовує роботу міської філії МАН. Аналізує діяльність наукових товариств учнів, відповідає за роботу з обдарованими дітьми  щодо конкурсів, організованих  МАН. Надає допомогу  в органіації та проведенні олімпіад з базових дисциплін. Організовує вивчення та всебічний аналіз стану викладання, якості знань, практичних умінь і навичок учнів з іноземної мови та фізичної культури, трудоваго навчання та Захису Вітчизни, роботу з підвищення кваліфікації педагогічних кадрів зазначеного фаху; апробацію та впровадження освітніх технологій, перспективного педагогічного досвіду. Оновлює міський банк даних обдарованих дітей за напрямком МАН. Готує інформацію для сайту СМЦ по роботі за своїм напрямком. (0,75, ст.)

Шахно

Інна Олексіївна

методист СМЦ

Вивчає стан та результати викладання  предметів базового навчального плану, біології, географії, природознавства, екології, економіки. Координує еколого-натуралістичну, туристсько-краєзнавчу роботу в загальноосвітніх школах. Здійснює методичний супровід впровадження проекту нового стандарту початкової освіти у пілотній школі. Здійснює експертну оцінку якості та результативності  навчальної роботи педагогічних працівників свого фаху. Організовує міські педагогічні конкурси,  вивчення та узагальнення перспективного педагогічного досвіду. Формує міський банк ППД. Готує інформацію для сайту СМЦ по роботі за своїм напрямком.

Тропиніна

Ганна

Олександрівна

методист СМЦ

Організовує вивчення та всебічний аналіз стану викладання, якості знань, практичних умінь і навичок учнів з математики, фізики, основ інформатики, астрономії. Здійснює експертну оцінку якості та результативності навчально-виховної роботи педагогів свого фаху. Відслідковує потреби закладів міста  в модернізації освітнього процесу, здійснює збір інформації НКК,  замовлення сучасного навчального обладнання для удосконалення освітнього процесу засобами ІКТ. Збирає та аналізує інформацію про використання  педагогами ЗНЗ ІКТ. Забезпечує навчання педагогів міста з активного використання Інтернет ресурсів, створення власних веб-сайтів, блогів.  Організовує участь учнів та педагогів у конкурсах, вебінарах, навчанні із використання ІКТ та Інтернет ресурсів Готує інформацію для сайту СМЦ по роботі за своїм напрямком .Є адміністратором сайтів СМЦ, систематично оновлює та висвітлює інформацію на сайтах. (0,5 ст.)

 

Літвінова

Юлія

Миколаївна

методист СМЦ

Формує бібліотечні фонди навчальної, довідкової, наукової, науково-популярної, методичної, художньої літератури і фахових періодичних видань закладів освіти міста. Контролює створення у шкільних бібліотеках фонду науково-педагогічної та методичної літератури, в установленому порядку збирає і узагальнює звіти шкіл, готує зведений звіт. Організовує вивчення і впровадження в практику перспективного педагогічного досвіду комплектування шкільних бібліотек, бережливого ставлення до підручників. Відповідає за роботу щодо підвищення кваліфікації бібліотекарів шкіл. Проводить інформаційно-довідкову роботу, створює картотеку педагогічної інформації. Відповідає за створення банку заявок курсової перепідготовки усіх педпрацівників закладів освіти. Організовує навчання молодих спеціалістів. Готує інформацію для сайту СМЦ по роботі за своїм напрямком.

Тихонова

Ольга

Андріївна

методист СМЦ

Відповідає за організацію методичної роботи в ДНЗ.Вивчає і  аналізує  рівень  професійної майстерності педагогічних кадрів дошкільних закладів, рівень  реалізації  Базового компонента дошкільної освіти та програм розвитку дітей дошкільного віку, готує рекомендації щодо подальшого поліпшення  навчально – виховного процесу. Відповідає за роботу міських методичних об’єднань вихователів – методистів,   музичних керівників, інструкторів з фізкультури, вчителів – логопедів , вихователів  усіх вікових груп ДНЗ. Організовує планування та забезпечення курсової перепідготовки педагогічних працівників дошкільних закладів. Організовує вивчення і впровадження сучасних досягнень педагогічної науки  через  колективні та індивідуальні форми методичної роботи з педагогічними кадрами ДНЗ: семінари, конкурси, виставки,  тощо. Надає методичну допомогу керівникам дошкільних закладів, педагогічним працівникам, керівникам ММО у роботі з удосконалення та узагальнення  ППД. Готує інформацію для сайту СМЦ по роботі за своїм напрямком (0,75, ст.)

Єрмоленко

Тамара

Григорівна

методист СМЦ

Відповідає за навчально-методичне, діагностично-експертне, консультативне, інформаційне забезпечення виховного процесу в навчальних закладах міста. Відповідає за здійснення національно-патріотичного, морального, правового, естетичного, трудового виховання, діяльності дитячих та молодіжних організацій, творчих об'єднань і товариств. Організовує семінари, конференції, «круглі столи», роботу ММО для заступників директорів з виховної роботи, педагогів - організаторів, класних керівників, педагогів ПНЗ. Розробляє необхідну документацію з організації виховної роботи, проведення конкурсів та оглядів освітніх установ з різних проблем виховної роботи,  методичні рекомендації щодо організації позакласної виховної роботиВивчає й узагальнює перспективний педагогічний досвід класних керівників, педагогів-організаторів, заступників директорів з виховної роботи, керівників гуртків ПНЗ та ЗНЗ,  впроваджує його. Готує інформацію для сайту СМЦ по роботі за своїм напрямком (0,75, ст.)

Коршунова

Любов

Іванівна

методист СМЦ

Здійснює моніторингове дослідження стану навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення предметів. Відповідає за проведення моніторингів за предметами та тематичними напрямками. Надає консультації педагогам, які опікуються питаннями проведення моніторингу у ЗНЗ. Оргнізовує підготовку та проведення ЗНО у міських пунктах проведення.  Надає консультації щодо реєстрації випускників до участі ЗНО.  Здійснює добір, реєстрацію осіб, які залучаються до роботи в пунктах проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання. Узагальнює,  аналізує   та готує статистичну звітність щодо моніторингів та ЗНО. Створює та постійно оновлює електронний банк педагогічних працівників міста. Планує, організовує, здійснює навчально-методичну роботу різних видів і форм, спрямовує на підвищення професіоналізму і педагогічної майстерності вчителів російської мови та зарубіжної літератури. Готує інформацію для сайту СМЦ по роботі за своїм напрямком

Коржинська

Наталія

Сергіївна

методист СМЦ

Відповідає за роботу з обдарованими дітьми. Організовує проведення І та ІІ етапи олімпіад з базових дисциплін. Організовує вивчення і всебічний аналіз стану викладання, якості знань, практичних умінь і навичок учнів з історії та правознавства, основ здоровя та основ медичної підготовки (Захист Вітчизни), готує для них рекомендації. Відповідає за роботу міських методичних об’єднань вчителів із зазначених предметів. Відповідає за здійснення національно-патріотичного, правового виховання, діяльності дитячих та молодіжних організацій, творчих об'єднань і товариств з даного напрямку. Надає консультативно-методичну допомогу з питань формування в школярів стійких переконань щодо пріоритету здоров'я як основної умови реалізації фізичного, соціального та духовного потенціалу людини. Планує, організовує, здійснює навчально-методичну роботу різних видів і форм, спрямовану на підвищення професіоналізму і педагогічної майстерності вчителів. Відповідає за проведення урочистостей для педпрацівників. Готує інформацію для сайту СМЦ по роботі за своїм напрямком.

Дементьєва

Ірина

Іванівна

 

секретар

Відповідає за стан кімнати, в якій знаходиться канцелярія та технічний стан комп’ютерів. Друкує різну оперативну документацію, довідки. Зберігає архів. Веде книги наказів і розпоряджень, табель для нарахування заробітної плати. Веде книги реєстрації вхідних і вихідних документів. Доводить накази, розпорядження та інші документи до відома працівників методцентру. Стежить за термінами виконання окремих розпоряджень і доручень завідуючого СМЦ та виконання його оперативних вказівок.