[19.02.2019] | |
Сучасний урок англійської мови (0) |
[15.02.2019] | |
Медіаосвіта – основа формування культури особистості та засі... (6) |
[15.02.2019] | |
Міжнародна науково-практична конференція в м.Івано-Франківсь... (0) |
[06.02.2019] | |
Про конкурс з визначення проектів освітнього обміну між Луга... (11) |
[05.02.2019] | |
Завершення реєстрації для участі у пробному ЗНО (1) |
[04.02.2019] | |
III ВСЕУКРАЇНСЬКА ІНТЕРНЕТ-ОЛІМПІАДА «НА УРОК» (1) |
[31.01.2019] | |
Підсумки конкурсу «Колосок осінній-2018» (6) |

11 листопада 2015р. на базі навчально – виховного комплексу «ГАРМОНІЯ» відбувся міський семінар-практикум для соціальних педагогів шкіл на тему: «Психічне здоров’я педагога – запорука ефективності навчально-виховного процесу».
Учасники семінару – практикуму в активній роботі прийшли до розуміння цінності та необхідності самопізнання, виховання навичок впевненої поведінки , формування психогігієни у повсякденному житті. Оволоділи техніками подолання стресу та зняття емоційної напруги, які можна застосовувати як в особистому житті, так і порекомендувати іншим учасникам навчально-виховного процесу. |
Свою любов і шану до рідного слова виявили методисти СМЦ які долучилися до написання диктанту.Останні події прямо показали: там, де є повага до державної мови – є повага і до державного суверенітету. Де цієї поваги немає – і державний суверенітет під загрозою. |
Реформування системи освіти в Україні набуло глобального характеру. Одним з основних завдань школи на сучасному етапі є формування свідомого громадянина, патріота й професіонала. Патріотизм – це глибина усвідомлення особистістю єдності з Батьківщиною. Одне з почесних місць належить вихованню любові й бережливого ставлення до рідної землі – своєї «маленької батьківщини», її історії, поваги до народних традицій і звичаїв, фольклору, любові до рідної природи. 4 листопада 2015 року на базі Борівського НВК було проведено міський семінар для директорів ЗНЗ та ПНЗ за темою: «Краєзнавча робота як пріоритетний напрямок діяльності школи у формуванні свідомого громадянина своєї Батьківщини (з досвіду роботи Борівського НВК Сєвєродонецької міської ради Луганської області)». Педагоги школи продемонстрували свій досвід за напрямками:
Семінар пройшов у творчій атмосфері, всі учасники та гості були задоволені плідною роботою.
|
роботу з тестовими завданнями – на другому уроці; написання твору – на третьому уроці. Мета дослідження:
|
Завершився міський етап Всеукраїнського конкурсу "Класний керівник року"-2015 У ньому взяли участь 11 класних керівників із наступних загальноосвітніх навчальних закладів: НВК колегіум, СЗШ №4, СЗШ №5, СЗШ №6, гуманітарно-естетичної гімназії, СЗШ №11, СЗШ №13, СЗШ №14, СЗШ №15, ССШ №17, СЗШ №18. На основі критеріїв оцінювання, зазначених у Положенні, журі І (міського) туру конкурсу відзначило матеріали конкурсних робіт наступних учасників:Павленко О.І., класного керівника СЗШ №5; - Бурлакової Т.В., класного керівника СЗШ №6; - Романенко І.О., класного керівника СЗШ №11; - Бережної Т.С., класного керівника СЗШ №13; - Кацімон А.М., класного керівника СЗШ №15; - Чорнобай М.О., класного керівника ССШ №17 На підставі протоколу журі міського етапу конкурсу було визначено переможців конкурсу. У номінації «Класний керівник 5-7 класів» - Чорнобай М.О., класного керівника ССШ №17 (дипломом І ступеню); - Бережну Т.С., класного керівника СЗШ №13 (дипломом II ступеню) у номінації «Класний керівник 8-9 класів» - Павленко О.І., класного керівника СЗШ №5 (дипломом II ступеню); - Бурлакову Т.В., класного керівника СЗШ №6 (дипломом II ступеню); - Романенко І.О., класного керівника СЗШ№11 (дипломом III ступеню); У номінації «Класний керівник 10-11 класів» - Кацімон А.М., класного керівника СЗШ №15(дипломом II ступеню) Дипоми учасників Конкурсу отримають Севост’янова О.О. (НВК-колегіум); - Давидова А.В. (СЗШ №4); - Долінська Г.М.(гуманітарно-естетична гімназія); - Білоус Т.В. (СЗШ №14); - Мазалова К.М. (СЗШ №18) У ІІ ( обласному) етапі візьмуть участь Чорнобай М.О., ССШ №17,Павленко О.І., СЗШ №5, Бурлакова Т.В., СЗШ №6 та Кацімон А.М., СЗШ №15. Нехай ця участь надасть Вам можливість ... Читати далі » |
Всеукраїнська науково-технічна виставка-конкурс молодіжних інноваційних проектів «Майбутнє України» З 28 по 30 жовтня ц.р. у місті Києві пройшов фінальний етап VІ Всеукраїнської науково-технічної виставки-конкурсу молодіжних інноваційних проектів «Майбутнє України». Місто Сєвєродонецьк представляв учень 10-А класу середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 Циганок Михайло, який виступав у номінації «Науково-технічна творчість та винахідництво». Науковим керівником був Дробицький Віктор Іванович, директор Сєвєродонецької станції юних техніків. На розсуд журі Циганком Михайлом був представлений прилад для виявлення рівня інтелекту дітей підготовчої групи до школи. Було проведено невеликий тест з дітьми віком 4-6 років, за результатами якого можна визначити, у кого з дітлахів краще розвинена зорова пам'ять, у кого логічне мислення, а у кого - математичний склад розуму. Екзаменатор має великі перспективи подальшого розвитку. Його практичність дозволяє проводити тестування і на природі, і в кабінеті. Прилад з визначення рівня розвитку інтелекту дітей підготовчої групи дуже простий, що доведено технічно, приносить необхідні результати, що зручно та практично. За результатами конкурсу Циганок Михайло одержав диплом ІІІ ступеня. Урочисте нагородження відбулося у «America House». «Від своєї поїздки у Київ я отримав незабутні враження. Учасникам виставки було організовано оглядову екскурсію, ми побували на Майдані Незалежності, Хрещатику, біля Золотих Воріт. Я із задоволенням і надалі буду брати участь у цьому конкурсі»-ділиться своїми враженнями Михайло. Матеріал підготував: заступник директора з НВР Сєвєрін Л.Є |
- Копилової А.В., методиста СМ ЦДЮТ «Ігрова основа діяльності дитячих об’єднань: пропозиції, підходи щодо створення ігрових програм»; - Лаптєвої А.С., заступника директора з ВР СЗШ №4 «Воспитательный смысл танцевальных и театральных игр и игровых методов». Доповіді супроводжувалися електронними презентаціями, відеоматеріалами. Учасники практикуму отримали роздатковий матеріал з програмою заходу, корисними посиланнями на Інтернет-ресурси щодо роботи із зазначеного питання, створеними оргкомітетом заходу. Під час підведення підсумків практикуму учасники поділилися враженнями, проявили зацікавленість представленим досвідом, висловили подяку та задоволення від заходу. |
На базі лабораторного центру "МАНЛаб" Національного центру "Мала академія наук України" буде створено осередок підготовки педагогів із вивчення можливостей сучасного навчального обладнання. Про це сказав міністр освіти і науки України Сергій Квіт, повідомляє прес-служба МОН. Джерело http://osvita.ua/school/48268/
|
У методичному посібнику представлено досвід роботи навчальних закладів Луганської області з питань патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в умовах українських реалій. Серед них представлено матеріали сєвєродонецьких НВЗ у розділах: ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДИТЯЧИХ ОБ’ЄДНАНЬ: Середня загальноосвітня школа i–iii ступенів № 18 м. Сєвєродонецька Луганської області. Дитячо-юнацька організація «Неос» («Наш екіпаж — одна сім’я»)» Сєвєродонецький центр дитячої та юнацької творчості. Сєвєродонецька дитяча організація «Дивосвіт» КРАЄЗНАВЧА ДІЯЛЬНІСТЬ Середня загальноосвітня школа і–ііі ступенів № 19 м. Сєвєродонецька Луганської області. Краєзнавча робота — засіб формування громадянина МУЗЕЙНА ЕКСКУРСІЯ Середня загальноосвітня школа і–ііі ступ ... Читати далі » |
У ЛОІППО вийшов друком посібник, присвячений формуванню інноваційного освітнього простору в регіоні, у якому представлено досвід роботи навчально-виховних закладів м.Сєвєродонецька. Посібник складається з двох частин: І частина .Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення. Частина І. Дослідно-експериментальна робота навчальних закладів/ І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова, Г. І. Савонова, І. Л. Голубенко. — Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. — 186 с. У першій частині науково-методичного посібника представлено досвід роботи експериментальних навчальних закладів регіонального рівня відповідно до програм наукового пошуку. Матеріали розкривають особливості дослідно-експериментальної роботи з перевірки результативності та можливості застосування в практичній діяльності: варіативної складової змісту загальної середньої освіти; систем організації навчально-виховного процесу; інноваційних педагогічних та управлінських моделей, проектів, технологій. У посібнику представлено досвід роботи експериментальних навчальних закладів регіонального рівня ДНЗ№12, СЗШ№16, багатопрофільного ліцею та НВК школи-колегіуму м. Сєвєродонецька ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Комунальний дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 12 «Малюк» Сєвєродонецької міської ради Луганської області . ГРОМАДЯНСЬКО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ВИХОВАННЯ В УЧНІВ 1–11 КЛАСІВ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У НАВЧАЛЬНІЙ ТА ПОЗАУРОЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Середня загальноосвітня школа I–III ступенів № 16 м. Сєвєродонецька Луганської області ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКИХ ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ КОЛЕГІАНТА — ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ Й ГЛОБАЛІЗОВАНОГО СВІТУ В СИСТЕМІ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НВК. Сєвєродонецький навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа-колегіум Національного університету «Києво-Могилянська академія» Сєвєродонецької міської ради Луганської області ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК УЧНІВ ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК ... Читати далі »
Просмотров: 416 |
|
Дата: 23.10.2015
|